April 21, 2014

Lawnscaping Challenge #80 - Mini cards


Happy monday :) Time for a new Lawnscaping Challenge - Mini cards or sets. 
This fun challenge is sponsored by Lawn Fawn!
I made two mini 3'x3' cards, very similar but different occasions.


Paper pieced bunny

The hippo and the birdie

Have a great monday! 
Hugs, Sabine

6 Kommentare:

  1. Awwww! So cute!! Love your set of mini cards! The polka dots are perfect! Such a sweet set!

    AntwortenLöschen
  2. Super cute cards! I love the paper piecing you did! Amazing!

    AntwortenLöschen
  3. Cute, cute, cute! I HAVE to join this Challenge for sure this month; I love minis!

    AntwortenLöschen
  4. Those are so cute! I discovered your site through lawn fawn and your cards are adorable! Funny thing on the side, my name is also Sabine, my husband's Mike and I'm from Vienna! But I do live in Canada for a while now. It's sooo nice to see you here in the card world. Gibt es eigentlich in Wien auch ein card/scrapbook Geschäft oder bestellst du aus der USA? Lieben Gruss über den Teich...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Sabine, freut mich von dir zu hören :) !
      Vielen Dank für dein nettes Kommentar. In Österreich gibt es mittlerweile einige Scrapbooking/Stempelzubehör shops. Sogar Messen in Wien! Ich kaufe meistens in U.S.A. ein, aber auch hier. Ganz liebe Grüße aus Ö.!

      Löschen
  5. Schön von dir zurück zu hören :) Das ist ja toll dass es einige shops jetzt auch in Wien gibt. Und sogar eine Messe!! Das ist spitze, die würde ich echt gern mal sehen!! Hier in Canada, zumindest Westen, gibt's noch keine Messe :( Sag wärest du so nett und kannst mir ein paar shops in Wien sagen, denn ich komme auf Urlaub in ein paar Wochen und würde mir gerne etwas ansehen. Vor allem ein paar stamp sets auf deutsch! Ich weiss nicht ob du meine email siehst, wenn ja, kannst du mir gerne darauf antworten. Vielen lieben Dank Sabine und ich höre ihr werdet es schön warm bekommen diese Wochen. Lieben Gruss aus Canada :)

    AntwortenLöschen

Thanks for looking! Leaving me some ♥ is highly appreciated! Thank you!